söndag 20 juni 2010

Dagen efter dagen B

Jag tycker att det var ett väldigt kärleksfullt bröllop med underbara vackra tal (speciellt Daniels till Victoria) - en och annan tår kom det allt.. Klänningen var ju såklart vacker, väldigt klassisk - jag hade önskat liiiiiiite mer fräs på den, men, man kan inte få allt och en kronprinsessa kanske inte kan välja exakt vilken fräsig klänning hon vill. Jag gillade Madeleines klänning ännu mer - den var ju fantastiskt snygg! En sån skulle jag gärna ha i min garderob (jag vet visserligen inte när jag skulle använda den, men ändå, den skulle vara som ett konstverk). Tårtan ska vi ju inte tala om - snacka om konstverk! Och den såg god ut - när de skurit den första tårtbiten.

Jag tycker också att Pappa Olle Westlings tal slog Kungens med hästlängder! Vackert och personligt och skojsamt. Perfekt!

Deppigheten är fortfarande närvarande här hemma, dock inte helt så extrem som den kan vara, och det är väldigt skönt. Idag ska jag ägna mig åt mitt midsommarprojekt och det får ju ändå ses som ett friskhetstecken. Peter är just på en intervju för Tranås Tidning så jag har hela huset för mig själv och kan sprida ut mig överallt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar