måndag 28 juni 2010

Bikinishopping!

Jag lyckades hitta en bikini - tro det den som vill! Naturligtvis inte två delar i samma affär utan en på Lindex (överdel) och en på Kappahl (nederdel) - men man kan ju inte få allt, det var trevligt att få ihop två som inte kostade massor och som uppfyllde mina (få) krav.

Besöket hos sjukgymnasten var bra! Jag fick en bunt med övningar samt lite massage. Det är verkligen häftigt när man märker hur allting hänger i hop. Hon kunde t.ex. dra på samma plats på var sida av ryggraden och på problemsidan (höger) kände jag inte alls likadant som på vänster - typ som om jag var bedövad på högersidan. Stela muskler alltså. Jag försöker få Peter att massera mig ibland, men eftersom han inte kan andas och massera samtidigt så brukar han ge upp efter några tryck vilket ju är lite synd, men om jag nu får det av någon annan (aka sjukgymnasten) någon gång ibland kan det ju fungera ändå.

I morgon är det ju, som jag skrev tidigare, dags för vår lilla minisemestertripp - berg-och-dalbanorna's paradis går inte längre säkert. Försöker planera min klädsel, det ska vara snyggt och praktiskt. Dessutom svalt. Det gäller ju verkligen bara två dagar (en natt) och det kräver ju egentligen inte särskilt mycket vad gäller kläderna, men, man vet ju aldrig riktigt vad som skulle kunna hända. Jag tror att jag har åtminstone en outfit klar. Kanske. Det är kanske dags att ta tjuren vid hornen och packa ner det man behöver?



















Ja, jag har ju inte precis någonting bättre för mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar