fredag 11 juni 2010

Det är en dålig dag

Idag är det en sån där riktigt, riktigt dålig dag. Total avsaknad av allt ork och lust och allt annat. Jag har drömt mardrömmar hela natten och ångesten tog såklart sin plats direkt på morgonen. Det har ju såklart varit ganska okej en ganska lång period nu, så att det kommer ett bakslag är väl kanske inte helt oväntat, även om man varje gång hoppas...

En rolig sak har dock hänt - om precis exakt en vecka ska jag träffa goda vänner inne i staden med stort J(önköping) och det är åtminstone någonting bra att se fram emot. Dessutom är jag snart klar med min virkade midsommarstång - det är inte lång tid kvar till monteringen, sen återstår bara det roligaste: dekorationerna!

**********

2 kommentarer:

  1. Oj så fint här är!!! Och jag ser fram emot att få se din färdiga midsommarstång :-) Massa kramar <3

    SvaraRadera
  2. Duuu.. jag ska åka o hälsa på en vän i Jkpg i sommar. Vi kanske kan få till en liten dejt då? :o)

    SvaraRadera