torsdag 25 augusti 2011

blurr

Idag känns det lite bättre, men jag är väldigt trött. Jag har dock beslutat att inte göra så många knop de närmaste dagarna, mest liksom, bara vara och försöka ta det lugnt. Yoga ikväll, men utöver det, ingenting. På söndag är det ju dags för första körövningen och bara det lär ju ta ganska mycket energi, vi ska ut på äventyr i helgen (som jag väl berättat tidigare), men det är inte berg vi ska klättra i, så där kan man avgöra en del själv, beroende på orken. På tisdag ska jag börja skolan, alltså, folkhögskolan, som jag skrev om häromdagen. Två eftermiddagar i veckan kommer det att bli, tisdag (språk och litteratur) och onsdag (skapande). Två och en halv timme per dag, en halvtimmes rast. Och det är ju meningen att det ska vara kravlöst, så på det sättet är det ju bra. Nästa vecka ska jag också komma igång med boendestödet och då kan vi passa in det tillsammans med skolan. Det känns både läskigt och roligt, men jag tror definitivt det är bra att komma ut lite och träffa andra människor i liknande situation. Man behöver lite luft.

Nu tror jag att jag ska slå mig ner i soffan, läsa och sticka (jag börjar närma mig slutet på mitt pågående projekt, minsann!) och inte göra så mycket mer.

1 kommentar:

  1. Att tänka på depression som en slags influensa var ett bra tänk. Det ska jag ge till min son. För övrigt är det inte alltid lätt att få med en kommentar. Två ggr har de bara försvunnit när jag tryckt på "Skicka":-) Ha de!

    SvaraRadera