tisdag 30 augusti 2011

Jisses..

Nu är jag en erfarenhet rikare - vilket är bra. Det som är tråkigt är att jag blir påmind om hur klen jag är. Jag är helt utmattad nu, när jag gick hem var det tungt att lyfta det ena benet framför det andra. Ingen hit. Men jag kom dit och jag kom hem - jag ska vara nöjd med det (mummelmummelmummel). Det här kommer låta skitdrygt, men, jag kände mig lite..... som att jag har pluggat på en högre nivå (vilket jag ju också har). Inte för att jag förringar det de gör, eller det jag ska göra, men det känns lite konstigt när man tänker att man hör en föreläsning som någon i årskurs 6-7 kunnat göra, av läraren. Men å andra sidan, alla är på olika nivå och det är inte meningen att det ska vara svårt, det viktiga är ju att man gör. Det varierar ju också, vad man gör, från gång till gång. I morgon är det skapande, skapande kan aldrig vara fel! Jag hoppas det blir roligt!

1 kommentar:

  1. Ge dig själv uppskattning för att du varit på skolan och unna dig att gotta dig åt att du har en hel del kunskaper. Det är du värd. Varm kram.

    SvaraRadera