tisdag 16 augusti 2011

Up yours!

Jag har inte träningsvärk idag!!! Tro det eller ej, jag trodde ej när jag vaknade! Helt fantastiskt! Glädjeyra! Ballonger och serpentiner! Glass till alla! Plötsligt händer det!

Inhandlade lite jordgubbar för att fira detta. Eller tja, egentligen mest för att jag såg att det fanns och jag blev löjligt entusiastiskt över att det fortfarande finns att få tag i de svenska smågubbarna. När vi for till det stora äpplet var vi väldigt osäkra på om det överhuvudtaget skulle finnas jordgubbar när vi kom tillbaka så vi köpte såklart några av de allra dyraste i början av säsongen - vilken tur att vi hade fel! Med två liter i en påse, en väska full med nya låneböcker, travade jag hemåt och försökte komma på ett nytt resmål. Jag landade i Sydney och Kalifornien. Frågan är vilket det blir först, Sydney är ju lämpligt framför allt på vintern. Ett alternativ är ju att bila genom USA, fast det tror jag får bli ett mer långsiktigt mål för det lär ju inte bli särskilt billigt. Det är klart att man kan spara utan ett specifikt mål, man måste liksom inte bestämma sig igår, men det är bra mycket lättare med just ett mål. Tycker jag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar