söndag 21 augusti 2011

Se på den, se på den, se på den

Jag har uträttat storverk om jag får säga det själv:

Storverk 1: Jag har skrivit ett mail till en ansvarig för den här kursen på den lokala folkhögskolan. Jag hoppas att jag kan komma i fråga för det där, jag tror att jag får det även för FK, jag pratade om det med min prattant i våras. Så. Att jag har hivat i väg ett mail är inte illa.

Storverk 2: Jag mailade tidigare i somras till Tranås Kammarkör. Jag har ju sjungit i kör väldigt mycket i min ungdom och jag har alltid älskat musik, så jag tänkte att det var lika bra att slå på stort och gå rakt på Kammarkören (inte för att jag egentligen vet eller tror att det är svårare än någon annan kör, men den är rätt känd i staden). Idag fick jag svar och jag är välkommen dit nästa Söndag! Jag är redan lite nervös, men det ska bli så himlarns roligt! Ni får gärna pusha mig lite framåt helgen för att jag verkligen ska gå dit och inte banga för tusende gången (eller i alla fall tredje).


1 kommentar:

  1. Åhh så tuff du är!!! Håller redan tummarna för dig på söndag! Komemr gå galant ;-D KRAM

    SvaraRadera