onsdag 27 oktober 2010

Utmaning

Från min kusin kom följande frågeutmaning:


4 TV-program jag ser:
Criminal Minds
The good wife
Project Runway (just nu är det ju repriser, men det är min absoluta favvo)
Bonde söker fru

4 Saker som jag gjort idag:
Fotograferat julinköp från gårdagen
Ätit brunch
Kollat på tre avsnitt SATC
Läst bloggar och fått ännu mer julinspiration

4 Saker som jag längtar efter
Syfestivalen och därmed följande besök hos Kia
Att få må bra, bara en vecka, utan att vara speedad och utan att vara heldeppig, kort sagt, "normal"
Julen
Resan till New York (såklart)


4 Saker på önskelistan
En hög med pengar a la Joakim von Ankas simbassäng så att jag kan köpa alla inredningsprylar jag vill till huset (både jul och övriga året)
Choklad. En masse.
Fler nålfiltningsgrejer
En kall och snöig vinter med lagom med snö och inget slask

4 Saker jag avskyr
Inskränkthet
Krig
Snöslask
Depression och ångest-sjukdomar

Såklart ska jag dela ut det här till andra människor, men, eftersom det känns så tråkigt att välja ut folk så ger jag utmaningen till alla er som har lust!

*********

Kanske ni anar att jag inte mår helt bra, om ni inte anar det, så vet ni det nu. Det är så vansinnigt tungrott just nu, ingenting fungerar, jag sover inte, jag oroar mig för allt hela tiden, spänd som en fiolsträng och orkar knappt någonting vad heter hushållsarbete och hustrusaker.

1 kommentar:

  1. Usch, jobbigt att må som du gör…Hoppas du kan få hjälp nånstans, för det kan vara svårt att lösa själv...

    SvaraRadera