söndag 3 oktober 2010

...255...

Det blev en "kanonis" (såg ni halvåtta hos mig första veckan den här säsongen, så förstår ni vad jag pratar om) kväll igår. Mycket trevligt. Tyvärr spelade ju HV så jävla dåligt att vi höll på att börja grina redan i första periodpausen, men eftersom maten var god så satt vi kvar och njöt av den. Jag bytte ut stripsen till min hamburgare mot morötter - man kan ju göra det på stora hamburgerkedjor, och då får man tre-fyra minimorötter i en påse - jag satt och gnagde på dessa pinnar hur länge som helst. Alla andra vid bordet hade ätit upp sitt innan jag ens hunnit halvvägs.. Fast det är ju bra att man får rejält med mat, jag klagar absolut inte!

Vi landade här hemma vid sådär tre-fyra i natt. Det ÄR gött att komma hem på natten, det är det faktiskt. Men lite synd är det att vi inte bor kvar i Jönköping, då hade vi haft gångavstånd till vännerna vi var hos igår - men - man kan inte få allt.

Nöjd med kvällen är jag alltså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar