onsdag 23 februari 2011

Dagens bild nr 10

någon jag tycker är väldigt snäll är vår lilla katt Flisan - irriterande som få, men väldigt snäll!

***********

Så vill jag också flagga för min tävling! Hittills är det 0 anmälda, så om du anmäler dig så har du en rejält stor chans att vinna!!



Den 7 mars klockan 23.59 är sista dag/timme/minut att anmäla sig till den tävling som uppmärksammar att vi går ner på tvåsiffrigt inför resan till New York.
En avbild av ovanstående dam blir priset för den som vinner och jag hoppas ni vill delta - och tipsa andra om att delta!

För att ha en chans vill jag att ni kommenterar det här inlägget och skriver er mailadress. Ni behöver inte ha en blogg själva, ni som har blogg får jättegärna tipsa om denna tävling även om jag den här gången inte kommer att ge en extra lott för besväret - ni gör som ni vill, jag är tacksam för deltagandet oavsett!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar