torsdag 3 februari 2011

Tips:

Jag har ju tidigare nämnt Ketchupmammans blogg en gång eller två, en rolig blogg. Nu har jag hittat en till (via ketchupmamman såklart) som går i samma stil, så, gillar ni det ena kanske ni också gillar det andra. Testa så får ni se!

Idag har vi fått nya flygbiljetter. De har flyttat avgången bakåt - en hel kvart!! Och eventuellt kan de ha flyttat fram återresan lika mycket, men det är jag inte helt säker på, man har liksom mest koll på när man ska åka så att man är på plats i god tid. I vilket fall har vi nu nyutskrivna, på ej återanvänt papper (vilket vi brukar använda i allmänhet, baksidan på de papper man inte läser är ju lika bra som nytt) för att det ska se snyggt ut. Rejält liksom. Som att man är värsta globetrottern. "Tjajagflygerturochreturnewyorktregångeriveckan" ungefär. Jetlag? Nej, jag är så vaaaaan (ler överseende åt sådana korkade frågor). Världsmedborgare. Sverige är för litet för oss. Och så vidare.

Det blåser här idag. Storm. Eller så låter det bara som det, jag är lite rädd att hela huset ska blåsa bort (jag såg i Fuskbyggarna att det faktiskt finns hantverkare som inte sätter fast huset i grunden (Eskilstunabo såklart, man kan aldrig lita på dem). Jag har svårt att förstå att man har samvete att göra sådant. Hur kan man, på allvar, ägna sig åt den typen av verksamhet? Ingen empati? Var är deras föräldrar? Vad har de lärt sina barn? Mycket märkligt.

Idag hoppas jag: att sim-kortet till min ajjfäonn har kommit med posten. Jag fick ett meddelande från Telia att min order blivit skickad idag. Själva telefonen kom i förrgår så jag vet inte i vilken grad det där egentligen stämmer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar