onsdag 27 juni 2012

Jag läser

Som den uppmärksamme kanske noterar så har jag lagt upp en ny lista kanten här på bloggen - "Just nu läser jag" samt bytt namn på min lista av lästa böcker till "Läst av Åsa 2012". Jag berättar det här för att ni verkligen ska lägga märke till denna förändring, av högsta rang om jag får säga det själv, som jag hoppas ni får nytta av i fortsättningen när ni har lust att läsa en bok men inte vet vad för bok ni ska ta er för, det kan knappast var dåligt!! Igår var jag på biblioteket och lyckades få med mig två böcker på en-veckas-lån så jag får ju dra på lite extra, men som tur är är det deckare och de brukar ju vara ganska lättlästa.

Så - ut och läs med er! Det är perfekt på sommaren, är det dåligt väder - ja, då sitter man inkurad i soffan. Är det fint väder - då sitter man ute i solen och blir brun och vacker. Absolut klockrent. Kan inte bli bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar