fredag 2 juli 2010

Lisebergskavalkad





















Som ni ser - ett par dagar med fullt ös. Jag plockade hem två vinster på spelrundorna - en aladdinask och ett paket med fem Plopp-chokladkakor. Peter satsade på de större sakerna som ni ser. Jag åkte den här gången ALLT. Eller snarare, allt som inte gick runt - av det som gick runt åkte jag ett par stycken - de som inte gick så mycket runt :-). Det värsta var höjdskräcken. Ni vet, man får åka upp, upp och längre upp för att sedan stanna där i ca. 10 sekunder innan man helt plötsligt släpps ner. Första gången var hemsk. Åtminstone innan. Andra gången var mer lugn. Egentligen är den ju inte så läskig, det värsta är ju själva väntan på att släppas ner...

Det absolut bästa med resan var dock att jag, när vi var inne en sväng på ICA brevid Liseberg. Där hittade jag nämligen REESES!! Det är bra, nu vet jag vart jag kan åka (alternativt skicka min bror) för att få tag på dem - lite billigare än att dra till USA varje gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar