tisdag 20 juli 2010

Semesterinlägget som försvann

Jag hade tänkt att plita ner några rader (eller snarare många rader), men den här datorn är så jädra seg. Allt tar ungefär trekvart och man blir galen. Snabbt.

Idag ska vi åka till Sundbyholm och gå på trav. Joråsåattdeeehh.. Har aldrig tidigare i mitt liv varit med på ett sådant happening, men det kan ju vara roligt att uppleva någonting sådant. Det enda jag egentligen vet om det är att det är korv och strips till middag som gäller! Det sa min svärmor igår och hon är rätt bestämd, så jag vågade inte riktigt fråga om man t.ex. skulle kunna få mos (eller för den delen, en annan sorts korv - chorizo var nämligen det man skulla ha) ;-)

Har fortfarande inte fått tag på min prattant, men det beror kanske i första hand på bristen på telefonnummer, jag har testat idag igen, men ingen svarar. Spännande.

Nu: svettas!

1 kommentar: