torsdag 22 juli 2010

Lugn och ro

Nu har jag varit igång hela gårdagen - det sätter sina tydliga spår! Idag är jag helt slut, ett tag var det meningen att vi skulle åka ut på sjön, men så blidde det inte för vädret är ganska dassgrått. Första dagen på länge när man hört regndropparna smattra mot altantaket.

Igår var jag ju i Stockholm och träffade syster. Det var väldigt trevligt och mysigt på många sätt. Vi gjorde egentligen inte särskilt mycket mer än att bara glida omkring och prata om både det ena och det andra. Jag blev tvungen att köpa två kläder, så nu måste jag betala 140 kronor till spargrisen, men det är det värt - det kunde lika ha varit en halv tröja för de pengarna..

Framåt eftermiddagen så ska nu syskon och syskonbarn dyka upp. Jag hoppas jag åtminstone får en chans att hålla lilla Lea - annars är min svärmor rätt snabb på att sno henne och sen är det kört. I och för sig inte så konstigt, att snusa bebis är ju jättemysigt, men ändå, det kan vara roligt att få en liten bekantskapsstund ;-)

Nu - fortsatt läsning av Harry Potter samt att planera och längta tills vi kommer till det stora äpplet.

1 kommentar:

  1. jag är också helt totalt slut idag! fattar inte att man ska bli så så fort man gör nåt vettigt..-

    SvaraRadera