måndag 30 augusti 2010

...289...

Igår testade jag att komma igång med julkorten. Det gick bra - till en början. Jag stämplade snyggt (dvs. det blev inga kanter efter själva stämpelns kanter) och ja, det såg fint ut helt enkelt. Sen bestämde jag mig för att det borde vara lite glitter på kortet också (motivet var stad med fallande snö). Där gick det, kan man säga, fel. Helt plötsligt var det snöstorm och man såg ingenting alls av staden. Kul. Det här bevisar dock nödvändigheten av att börja med sina julkortsprojekt i tid - nu kan jag tänka att det inte är någon panik för jag har ändå 3,5 månad på mig innan de ska till lådan.

I övrigt kan man väl egentligen säga att det är som vanligt. Obra. Men jag ska i alla fall få stuvade makaroner och falukorv. Dessutom har jag gått en liten sväng i skogen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar