fredag 27 augusti 2010

...fortfarande 293...

Mitt hår är borta. Eller ja, några centimeter i alla fall. Och jag är tre par skor rikare. Dessutom en hel del pysselprylar - men fortfarande är det inte riktigt säsong för julkort märkte jag - som tur är har jag en stor samling att luta mig mot (men man vill ju gärna ha nya saker).

Mannen har fått besked om att han ska få publicera en essä i en kulturtidning, och ska få skriva mer för dem - detta ska firas på äkta fredagsmys-vis, med Tacos. Det är väldigt bra, inte bara för att min man gillar att skriva, utan också för att vi får mer pengar i vår NY-kassa.

Nu ska jag faktiskt slänga mig på soffan, fortsätta virka mormorsrutor (nu i orange-gul kombination, riktigt 70-tal med andra ord!) och glo på burken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar