fredag 13 augusti 2010

...307...

Jag har fått en fråga angående tävlingen och svaret är: JA. Man får självklart vara med i tävlingen även om man inte har en blogg! Det enda som behövs är att man skriver sin mailadress i kommentaren, så vet jag att du är med!

Här kommer också en liten påminnelse av vad det är man egentligen tävlar om, nämligen en tavla i samma stil som den jag gjort, men, man får själv välja text och vilken/a färger man vill ha! (Detta görs alltså genom att man lämnar en kommentar (med mailadress) till inlägget, om man sedan vill ha ytterligare en möjlighet så kan man länka från sin blogg till tävlingsinlägget (nämn gärna det i kommentaren också, så att jag vet), men det är alltså inget krav alls!


anmäl dig senast den 20 augusti klockan 23.59.59

*************************************************************

Dagens happening var utflykten med Bettan till Österbymo, det gick fint och det hela kommer (förhoppningsvis) att läka ut av sig själv. Alla är glada över det. Eftermiddagens happening kommer att bli hämtning av Peter, samt, apoteksbesök. Som ni märker är den här fredagen en fredag då jag väljer att slå på stort!

Idag är det fyra månader kvar till Lucia. Jag insåg fördelen med att vara ute i god tid när jag tittade in här, där bloggaren börjat producera läckra julkort! Eftersom jag själv inte vet varken hit eller dit, och kan lika gärna ligga som en död sill när det närmar sig, så tänker jag att det kanske vore bra att följa exempelt och sätta igång. Jag är ingen höjdare på sån där scrapbooking, så jag kan verkligen behöva tiden! Först har jag dock ett annat projekt som jag tänker att jag ska göra klart - det får ni se nästa vecka!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar