måndag 9 augusti 2010

...311...

Det är roligt att räkna ner, jag återkommer till det och man blir liksom glad varje gång man upptäcker att det visst har gått tio dagar. I den takten är det snart bara tio dagar kvar (så det var nog därför jag drömde om flyget och vår blivande (?) steward i natt).

Idag, när jag gled runt på min obligatoriska dagsrunda bland bloggarna, så hittade jag en bild på den tavla jag gjorde förra veckan och la in i bloggen. Snacka om chock! Jag undrade vad fasen den gjorde på någon annanstans än i min blogg (eller hobbyrummet). Det visade sig att det var Therese som tyckt det var roligt att jag blivit inpsirerad av hennes alster. Jag tycker att det är fantastiskt hur mycket inspiration man får ute i bloggosfären när man far runt och tittar. Just nu är jag insnöad på tavlor med citat på. Tyvärr är mitt målarduksförråd inte särskilt stort, så jag måste hitta någonstans som är bra och som har målardukar till bra priser. Jag använder mig också av stansade alfabet som jag för det mesta inhandlar på Tradera, men det gäller ju att man hittar precis rätt stil och i rätt färg - jag borde kanske köpa mig/önska mig en egen sån där grej..

Min prattant var sjuk idag. Det var obra, tycker jag. Jag får väl slå ihjäl lite flugor här hemma istället - för att få ut aggressionerna, inte för att jag brukar slå på min prattant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar