söndag 22 augusti 2010

När man inte orkar - dag 298

Vissa dagar så är det som om man inte orkar. Jag tycker ju förstås att jag har alldeles för många sådana dagar, speciellt den senaste tiden. Min medicinökning verkar ju inte ha fungerat alldeles optimalt precis, snarast inte alls. Jag tror att det har gått sådär 2-3 veckor nu och det borde ha kickat in..

Vi tittade igenom alla bilder från Riga. Jag minns ingenting känns det som. Har ingen aning om vad det är för byggnader, vad det är för något jag egentligen tittar på. Har jag varit där? Rent fysiskt, uppenbarligen, men jag har ingen aning om vad som egentligen hände.

En olustig känsla.

1 kommentar:

  1. SVAR: tack för din kommentar.. du har rätt. acceptans o tålamod är nog jävligt viktigt, men uh så tråkigt. haha! men men, det måste kanske inte vara jätteskoj att bli frisk!? ;p

    kram till dig!

    SvaraRadera