torsdag 20 oktober 2011

Nu kommer det osa, bara så ni vet!

(säg inte att jag inte varnade er



Det finns ett broderi hos fuldesign.se som jag ska beställa eller försöka komma åt vid nästa besök hos Designtorget. Motivet är ett ordspråk som lyder som följer: "HELVETES JÄVLA SKIT" (jag brukar, för styrkans skull, även lägga dit ett "förbannade" före ordet "skit"). Jag tänker brodera det och tänker ta fram det, hänga upp det på väl synlig plats när jag mår som jag gör just nu - det skulle kanske minska oset är hemma en aning, svordomar låter ju inget vidare - då kan jag stå framför den och läsa om och om och om igen.



(övrig tid ska den få hänga ovanför mitt pysselbord där samma harang nyttjas rätt ofta när jag
tillverkar saker).

Det är verkligen rent överjävligt, jag önskar jag skämtade. Ångesten har förvisso dämpat sig lite och det är ju bra, men istället har håglösheten, mörkret, destruktiviteten, orkeslösheten och andra härligheter som gör att allting känns meningslöst. Jag ska få lite sön tabletter att testa för att se om sömnen hjälper till lite därefter, om det nu inte skulle funka vilket jag såklart hoppas att det ska, börjar funderingar kring ECT skulle jag tro. Det är faktiskt nästan två år sedan sista serien vilket är fantastiskt, så det kanske en sista utväg. Hoppas såklart på att det släpper innan dess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar