lördag 8 oktober 2011

Oktoberlördag

..och det är ganska kyligt ute faktiskt. Förra helgen var det ju varmt som bara den och nu, nu är det freezing cold så fort man petar ut näsan genom dörren. Jag ska trots det ta mig en tur ut på gatorna, just nu håller jag på att ladda mobilen/musiken. Det är fint väder, solen skiner och himlen är klarblå (bortsett från de stora bulliga molnen jag ser lite längre bortåt), dessutom har jag hört/läst i andra julgalningars bloggar att det finns Julmust i affärerna! Jag såg ingen igår, när jag snubblade igenom ICA, men å andra sidan så var jag inte så inne på att det skulle finnas. Alltså finns det en anledning att svänga in i en affär eller två, beroende på om jag hittar en flaska någonstans. 

Nu verkar det som att blogspot beslutat sig för att det är dags att krångla lite, så ett helt stycke som jag skrivit här är nu borta - härligt! Kontentan av det var i alla fall att jag gjort lite höst ute på trappan och här kommer lite bilder:





2 kommentarer:

  1. Vad fint!
    När vi flyttat ska jag ha en kruka med ljung på altanen. Snart är det äntligen dags att flytta! =)

    SvaraRadera
  2. Åhh så fint! Har lyckats hitta julmust, men däremot inga minipumpor trots att tre affärer har besökts :-/ Skulle vilja ha en 3-4 st på ett tårtfat med glaskupa på... KRAM

    SvaraRadera