fredag 14 oktober 2011

En överraskning kom med posten!

..och det här var vad som gömde sig i det kuvertet:



Den som ansträngt sig är min barndomsvän Veronica - så himlarns gulligt av 'na! Jag hoppas att jag ska kunna tillverka några schyssta alster av godbitarna och lovar att jag återkommer med bildbevis när någonting har hänt i den vägen. Jag har ju en del andra papper också, så kombinationerna är oändliga och det är ju toppen! TACK, återigen, och som sagt - Tranås är perfekt om man pendlar och har vänner på lite olika håll i landet, dessutom kan man ju, om man är två, samåka för att hälsa på andra vänner. I'm just sayin'.

Status i övrigt: oförändrad.

1 kommentar:

  1. =D

    Kul att det kom fram. Det var ju lite stort paket - skrymmande eller vad det kallas, men du kanske fick hämta ut det på nått ställe? =)

    Ha de bra
    Kramar

    SvaraRadera