tisdag 4 oktober 2011

Rosa

Som alla vet är oktober lika med rosa bandet. Alltså har jag virkat ett litet rosa band som jag tänkte att jag kunde sälja för att sedan skicka ett (två, tre, fyra eller flera) till den som skänker pengar till min insamling. Inte så dumt, eller hur? Jag tänker mig att ett band kostar 50 kronor och att du, genom att skriva en kommentar talar om att hur mycket du skänkt och hur många band du vill ha. (Jag är inte säker på hur den här insamlingen som jag startat fungerar, det är antagligen möjligt att du redan där skriver ditt namn och då lär jag ju se det ändå, men för säkerhets skull).

(Jag är lite osäker på om man får göra såhär, men det kör jag på så länge, annars får jag väl komma på något annat snajdigt sätt). 


However. Det finns många sorters cancer och jag tycker det är synd att de som uppmärksammas hårdast är Bröstcancer och Prostatacancer - jag antar att det är för att de är vanligast - så därför tänker jag att jag också kan tillverka band enligt denna lista. Vill du ha någon av dessa färger (istället eller också) så skriver du också det i din kommentar.



Är du osäker eller säker på att jag i n t e har din adress så mailar du den helt enkelt till asa.nyberg79@gmail.com!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar