lördag 30 april 2011

Åsa rekomenderar

Tidigare idag ringde en försäljare. Hon läste glatt innantill om ett "toppenerbjudandeförattdeförnyattidningensåattdenskapassaflerakunder" för bara 400 kronor. Jag svarade att jag inte läser tio nummer av tidningen så därför blir det billigare för mig att köpa de max fyra nummer jag köper per år av just den tidningen. Såklart hade de ett annat erbjudande - nämligen sju nummer för 300 kronor. Jag fattade inte varför jag skulle ta det eftersom jag just sagt att jag inte läste just den tidningen så mycket. Det var jag tvungen att förklara. Som ett exempel på hur långsam jag är i läsningen kan jag nämna att jag läst en väldigt bra inrednings-och annat-tidning i kanske en månads tid nu, snart. Isabellas heter den och jag köpte den för att min bloggvän skrev om den och för att den innehöll ett reportage om oaser i New York. Idag läste jag slutligen ut den och jag är väldigt nöjd. När vi återkommer från nämnda stad så tänker jag faktiskt unna mig en prenumeration för jag känner att det är en tidning som jag faktiskt vill läsa mer av, ofta!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar