tisdag 11 januari 2011

Fatta det här:

...jag har verkligen inte vunnit någonting i någon av alla de julkalendrar jag tävlat i!!! HUR gick det till?? Va' fan liksom! En enda liten pluttig grej kunde man väl ha fått vinna i alla fall, men nej, inte något. Roligt. Verkligen ROLIGT! (Anar ni min ironi?)

Idag är jag dessutom halvrisig efter en halvdålig magbacill. Det är dock tur att den är halvdålig just, för det har inneburit att jag inte har lutat huvudet över toaletten i tre timmar utan jag har bara mått illa och inte orkat göra någonting. Ikväll ska jag ta mig an en skål med blåbärssoppa och en eller kanske två bananer och hoppas att jag känner mig pigg i morgon igen. I morgon ska jag nämligen på ett gympapass! Tro det om ni vill - pass har jag aldrig varit mycket för, jag har hellre kört gym, nu tycker jag dock att det känns lite tråkigt. Enformigt. Alltså ska jag nu testa Zumba (fast i programmet stod det Xumbapower, jag antar bara att det är samma sak) som man hör om överallt. Min koordination är inte särskilt bra men jag har åtminstone taktkänsla, man får vara glad för det. Jag tror att det här med pass-träning är bra för mig, jag kommer ut och ser andra människor vilket nog inte kan föraktas med tanke på mitt mående osv. Till exempel kan jag på detta sätt ta reda på vilken frisör som är den bästa i Tranås, något som jag inte vet, men eftersom mitt stämpelkort där jag klippte mig förut är slut så tänkte jag försöka hitta någon här så jag slipper åka ända till Jönköping för att klippa mig. Jag hoppas att jag åtminstone kommer få svar på denna fråga även om det är skittråkigt.

Nu ska jag gå och väcka upp Peter, han har tagit sin eftermiddagslur ett bra tag nu så jag tror verkligen att det är dags!

1 kommentar:

  1. Näe så trist att du inte vunnit nått, bloggvärlden kryllade ju av kalendrar, själv hade jag turen i 3-4 st. Men så tog min tur visst slut, för nu får jag inget napp i min desperata jakt efter en crosstrainer.... Kram goa du <3

    SvaraRadera