lördag 15 januari 2011

Japp!

Tänderna åkte ut ganska lätt och jag var bra bedövad. Tandläkaren undrade om jag ville ta med mig tänderna hem.. Det kanske hade varit en bra idé, tandfén kunde kommit med de pengar som besöket kostade (vilket i och för sig var billigare än vad jag hade räknat med, även om jag fick 150 kronors rabatt (det är inte klokt vad staten är givmilda när det gäller tandläkarbesök! 150 kronor OM ÅRET minsann! Det blir ju praktiskt taget gratis då!)

Vad gäller bion så har vi enats om att åka till Linköping och se "The Town". Jag har inte så mycket koll på vad det är för film, jag har mest hört namnet nämnas och så läste jag såklart det lilla som stod på SFs hemsida. Jag tror den kan vara bra. Jag hoppas rent av, jag kan behöva lite uppmuntran känner jag..

Nu: käk!

1 kommentar:

  1. Skönt att tandläkarbesöket gick bra. Och 150:- räcker inte långt hos tandläkaren :/

    SvaraRadera