lördag 22 januari 2011

Smärta!

Jag tränade ju något slags "pump" igår. Det låter oerhört tufft och modernt (tycker jag, som ju ändå snart är 32 men vill känna mig sådär ungdomligt cool). Tyvärr glömde de tala om att det var grymt jobbigt för lårmuskler. Fattar ni att trappan ner är fullständigt knäckande? Vem kom på att man ska träna saker som GÖR ONT - framförallt efteråt, när det redan är gjort och det är försent?!? (Det kanske är det som är grejen, man ska inte veta vad man ger sig in på). Borde finnas varningsskyltar.

Idag lyser solen och idag kommer också våra vänner hit på besök. Det ska bli mycket trevlig. Så. Egentligen är det väl dags att sätta lite fart på sig själv och dammsugaren, jag ska dock in en sväng till stan vilket ju faktiskt innebär att jag måste sätta lite fart på PETER och dammsugaren!

Så. Nu måste jag bege mig. Nerför trappan. Igen. Suck.

1 kommentar:

  1. Hi hi om det är någon tröst kan jag meddela att jag har träningsvärk av en enkel barnvagnspromenad... så mer vältränad än mig är du ;-p Å låt dig inte luras av mina bilder, vårt hem är ett härligt kaos kan jag lova *ler* KRAM

    SvaraRadera