måndag 31 januari 2011

Som man säger

- idag är det verkligen inte som det borde med harmonin, det kan jag säga er. Jag har stor lust att bara kräkas på allting, så j-la drygt är det. Kanske hade det varit bättre att åkt till Afropowern och dansat ut lite energi, men det känns som om jag bara blir mer stressad av det, så idag valde jag att stanna hemma (vilket somliga skulle klassificera som ett framsteg). Har bara suttit här och surfat hela dagen, inte gjort ett enda vettigt drag alls. Tänkte påbörja projektet jag nämnde igår, scrappandet av NY-resan, men det är liksom bara, trist, ingen inspiration. Läsa boken som jag håller på med och som verkligen är fantastisk (Niceville av Kathryn Stockett) och som jag lånat på enveckas-lån på biblioteket var också en idé jag hade men även den föll ner i hålet. DN har jag tagit 17 sidor av hittills och då är det lördagens ex vi pratar om (men det får väl ändå betecknas som okej eftersom vi inte får tidningen förrän idag, vi bor ju trots allt på landet). Det enda, ENDA, som jag kommit fram till är att vi, när vi är i NY, ska stötta de som tjänar pengar och gå på Planet Hollywood för att dricka banan-daiquiris, det har jag nämligen aldrig hört om tidigare så det vill jag se som en del i min personliga utveckling. Dessutom har de andra grejer där också. Typ mat. Kan vara ett bra ställe att hänga på första kvällen då man dels måste hålla sig vaken och dels befinna sig någonstans som man känner till sen tidigare..

De 135 dagarna känns som väldigt långa just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar