torsdag 20 januari 2011

Sömn - en bristvara

Jag har inte sovit så bra i två nätter nu. Obra. Igår morse vaknade jag efter att ha drömt mycket obehagliga drömmar i vad som kändes som flera timmar. Jag var helt uppskakad och var tvungen att ta lugnande för att kunna bli just lugnare. I natt har jag också sovit som en kratta - inte särskilt toppen heller. Därför ska jag nu faktiskt ta mig en lur. Jag har betalat räkningar, räknat ut vad jag kan dänga in i sparhögen (det blir hårda bandage för herr och fru Nyberg resterande månader fram till vi åker iväg) efter att ha betalat räkningar samt veckans räknat med veckans bensin och matranson. Det är mycket, mycket bra att göra en matlista och verkligen tänka igenom vad man kan köpa billigare och ändå få mycket mat av det. Linser är ett exempel.

Go' natt, go' natt..

1 kommentar:

  1. jag hittade mina (TRE PAR) på skopunkten för totalt 248 kr. den du!

    SvaraRadera