onsdag 14 mars 2012

Surtanten kanske väcks till liv även idag..

Jag har fått svar från Telia! De ställde massa frågor som jag nu ska ta reda på, förhoppningsvis under dagen. Det största problemet är väl att få tag på en annan telefon som antingen är olåst eller låst till Telia, jag ska nämligen testa mitt sim-kort i en annan telefon och ja, ni förstår ju själva vad det kräver. I övrigt tycker jag väl att jag svarat på alla de frågor hon ställde, men det är väl lika bra att göra det igen så att de fattar. (Förhoppningsvis). 

Uppdrag två idag blir att gå till biblioteket. Jag har nämligen, igen, fått påminnelser om böcker jag har lämnat tillbaka, den ena av dem hittade jag igår i hyllan när jag var där så ja, ni fattar själva. De två andra vet jag också att jag lämnat tillbaka, vi får väl se om de står i hyllan så att jag kan visa dem - man kan ju tycka att det borde reagerat om de lånat ut dem igen, men det verkar ju som att lånesystemet lämnar en del övrigt att önska. Om man nu ska uttrycka sig milt och snällt. (Men vi börjar närma oss tiotalet böcker som vi lämnat tillbaka men ändå fått påminnelser om, så ni kan ju förstå att man blir aningen irriterad). 

För övrigt ska jag nu försöka hitta bra kläder för dagen - vi har tvättid ikväll så det är lite skralt i garderoben och så ska jag hitta - hoppas jag - några kul virk-/stickbeskrivningar på påskpynt. Sen kan jag också meddela att maten från Lina som vi gjorde igår (som jag glömde fota) var helt fantastiskt god! Det känns väldigt roligt att få lite nya idéer och förslag, man hamnar så lätt i samma spår hela tiden annars. Ni ska få receptet framöver, det var lax, matvete och sallad med rädisor, enkelt uttryckt. 

Toodelooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar