måndag 5 mars 2012

Man ska aldrig sätta sig framför datorn när man har en plan med dagen

..för då blir man sittande. Så nu ska jag bara skriva det här inlägget för att tala om det och för att tala om att jag ska gå till simhallen och simma mina metrar. Jag tycker banne mig det är skitkul att simma fram och tillbaka där i vattnet. Värsta sälen. Dessutom promenad dit och hem, när vädret är såhär fint så får man ju liksom både lite mer träningsträning (simningen alltså) och lite frisk luft och d-vitaminer. We like! Under tiden kan man tänka på olika saker. Till exempel kan man tänka på att man vill åka till New York och så kan man planera hur man ska spara pengar på bästa sätt, vad man ska undvika när det gäller inköp och kanske det roligaste: vad man ska göra när man väl kommer till stan igen!! Det är det bästa!

Nu går jag.


Hej då.

1 kommentar:

  1. Jag skulle iväg å simma i morse, men jag blev kvar framför datorn jag ;-P Så jag applåderar dig som kommer iväg!!! Och jag tror minsann att jag måste vara ännu äldre än dig som itne ens bigripit hur man ska skaffa fejjan *fniss* Inser de fördelar som finns å just därför håller självbevarelsedriften mig borta från FB *ler* KRAM!

    SvaraRadera