tisdag 22 mars 2011

Dagens bild nr 19

En bild på en tid jag saknar (kan ni gissa vad det kan bli??):

..men skam den som ger sig! Nu är vi snart där igen!

**********

Det är en dålig dag idag. Också. Jag kände redan på Afropowern igår att det var på väg riktigt utför. Ett tag tänkte jag bara rusa ut därifrån och åka hem. Orken är liksom försvunnen. Jag orkar inte engagera mig i att göra mat, tänka, ni vet - allt sånt där vardagligt. Ett tag tänkte jag att jag skulle gå ut och lufta mig, men, det känns helt orimligt i nuläget. Om det inte blåser för mycket på vår framsida där det i allmänhet är lä så ska jag dock sätta mig där ett tag snart tänkte jag. Frisk luft är alltid frisk luft, men det blåser som skrivet ganska mycket. Å andra sidan - det är varm blåst, inte kall, solen skiner och snart är hela trädgården snöfri - tro det den som vill. Kanske gör det att jag hoppar ur det här lilla ångesthålet och får lite ork. Kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar