onsdag 2 mars 2011

Solen är skön!

Minns ni den gamla slagdängan?

Solen är skön
Solen är toppen
Solen är varm
Målar brun hela kroppen
Solen som gör
Det blir morgon var dag
Solen i Mårdstorp (eller var man nu befinner sig)
Är bäst tycker jag

Solen i Mårdstorp 
Är bäst tycker jag!!

*********

Det verkar som om mitt tävlingshot har rönt vissa framgångar. Numera är ni faktiskt hela FYRA deltagare! Snacka om ökning. Det verkar dock som att det råder lite förvirring om vad som egentligen är vinsten så därför ska jag klargöra detta. Hrmhrm. Vinsten är alltså en, av mig tillverkad, frihetsgudinna som såklart symboliserar New York och eftersom tävlingen är en hyllning till det faktum att nedräkningen går ner under 100 dagar så kändes det som ett bra pris!! Ni som fortfarande står utanför tävlingen kan anmäla er HÄR! 

1 kommentar:

  1. Den där melodin har jag nog aldrig hört =)

    Sv. Jamen meningen med livet är ju att skaffa barn och det förståååååår man inte förrän man har skaffat en kull.
    Man förstår ingenting om man inte har barn har jag fått höra så jag vet inte hur jag har klarat mig i nästan 32 år hittills, hehe!
    Så det ska bli himla spännande nu med den där uppenbarelsen där jag äntligen kommer att förstå allt när bäsen tittar ut ;)

    SvaraRadera