måndag 7 mars 2011

...


Jag har tänkt att jag borde uppdatera min fotolista - nästa bild ska vara en från min fritid. Jag har inte riktigt hittat någon sådan och motivationen för att ta en har jag tappat någonstans efter vägen känner jag. Ja, mina vänner, idag är jag väldigt deppig. Tungt som bara den så jag har helt enkelt bestämt mig för att idag är en vilodag. Jag ska bara göra det jag absolut måste/vill (dvs. se Project Runway, fixa klart vinsten i tävlingen, dricka kaffe, äta mat - äta bör man, annars dör man. Har jag hört. - och tja, slösurfa. Träningen ikväll är inställd så jag behöver inte ens tänka på det, väldigt bra, jag kan bara sitta här alltså. Som tur är ska jag få en vattenflaska av min make, det ska bli roligt, jag hoppas den är fin! Anledningen är att jag till mina träningar bara haft en sån där pet-flaska i storlek 50 cl. INTE särskilt smidigt eftersom man behöver dricka mer än en klunk på ett träningspass och att springa ut för att fylla på är inte heller praktiskt (speciellt inte som man kan bli av med sin perfekta plats ganska långt bak i lokalen - de är ju de mest eftertraktade).

En bra sak den kommande veckan är i alla fall att min bästa Kia ska komma hemöver (hennes mormor har fyllt hela 97 år - hur coolt är inte det, jag gratulerar å det varmaste) och jag hoppas, hoppas vi ska lyckas få till en dejt. Jag behöver det. Normal (??) humor och goda skratt kan aldrig bli fel. Jag hoppashoppashoppas. Håll tummarna. Om det inte blir så tänker jag ändå köpa två biobiljetter och ta med mig någon annan på bio. Bio är bra.




Ps. Nej, det är - tyvärr - inte den riktiga Frihetsgudinnan som är priset, det hade blivit för mycket extravikt på planet hem.. Imorgon får ni se det näst bästa alternativet ;-)

1 kommentar:

  1. Spännande med tävlingen, jag är så nyfiken på den där avbilden av frihetsgudinnan...

    Tråkigt med såna där deppardagar, även jag råkar ut för dom ibland...Hoppas att du känner dig gladare igen imorgon...

    Kram Millan

    SvaraRadera