torsdag 24 mars 2011

Dagens bild nr 21 och lite redovisning

Dagens bild ska vara en bild som gör mig glad - därför ska jag nu kolla igenom gallerierna och se vad jag kan hitta.. Under tiden kan ni titta på de här bilderna som visar en del av mitt användande av det jag har:


Här ska det bli tavlor har jag tänkt. En dekoration på spetsen är också tänkt, tyvärr vet jag inte riktigt hur den ska utformas ännu - en idé jag hade verkar inte bli så bra som jag hade inbillat mig..




 Här har vi äggvärmarna, eller, såhär mycket har jag gjort på dem hittills (dvs. förra året) så nu är det i stort sett bara dekorationen kvar. 


En bild som gör mig glad! Den här är tagen den 4/4 förra året så jag hoppas att jag ska kunna hitta några små vänner sådär nästa vecka någonting!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar