torsdag 12 maj 2011

Det här med hår

Jag har hittat det perfekta schemat! Det är klockrent!

I morgon ska jag klippa mig, hastigt och lustigt blev det. De råkade bara ha en tid och ja, jag är inte den som är den. Jag har ju haft lite svårt att veta till vilken frisör jag ska våga mig in till, men nu har jag valt det här stället. Anledningen? Ja, jag är väl kanske lite töntig men, det ser trendigt ut och det är unga människor som jobbar där. Det räcker för mig, speciellt ungdomen - jag är livrädd för tanter (vilket det känns som, är resten av Tranås frisörskor) som klipper tantigt. Killen jag pratade med lät lite bögig (bra tecken) och sa att de skulle "ta hand om mig". Bögreferensen är lite fördomsfull kanske - läggningen ligger ju kanske inte precis till grund för en bra frisör - men, you get the picture..

Idag är det tre veckor kvar tills vi flyttar. fyra och en halv vecka kvar till avfärd. Shitshitshit. Det känns som det är typ en miljon saker som jag har glömt. Måste nog börja skissa på en lista..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar