onsdag 18 maj 2011

Lite nervös

Jag har drabbats av en liten nervositet. Att vi måste ha ett kreditkort när vi åker. Alltså - vi har ju vanliga Visa-kort och sist var det absolut inte några som helst problem med det, men när jag läste på bokningen av hotellet så skulle man ha det, för att man ska lägga en viss summa som deposition. Det är ju okej med mig, vi har ju inte precis tänkt oss att totalförstöra (eller ens alls förstöra) rummet. Samtidigt var man tvungen att betala med kreditkort och jag betalade ju med mitt vanliga kort så det borde ju betyda att det är lugnt - annars borde inte köpet gått igenom, eller hur? Jag skrev, för inte så länge sedan, i en tråd på ett forum att det var lugnt, att våra Visa-kort fungerar som kreditkort i USA, eftersom det är min erfarenhet, men nu blev jag sådär nervös för att det inte gör det i alla fall, man vill ju inte direkt stå där med byxorna vid fotknölarna, bara sådär.. Någon som kan bringa klarhet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar