fredag 20 maj 2011

Ännu värre: UNDERGÅNG!!!

Jag har hört att jorden ska gå under i morgon!!! Herregud säger jag, herregud! Hur går det då med resan?? Om det nu är så funderar jag på om inte det betyder att man bränner lite cash på att äta väldigt god mat och väldigt gott godis och så vidare, i afton? Alltså - tänk om man bara försvinner ut i tomma intet och så har man missat någon av Marabous nya chokladsmaker? (För om vi ska vara ärliga - i min värld är godis = choklad och nötcréme) (och kanske citronkola). Eller Ben & Jerrys nya smaker? Eller Ben & Jerrys gamla smaker, en gång till? Visst skulle man kunna bränna lite pengar på kläder eller böcker eller skor eller filmer, men, de har man ju knappast någon glädje av när man gått under. Tur att det är fint väder idag i alla fall, då kan man bättra på brännan som har blivit lite eftersatt nu när vädret varit sämre. Sen ska jag träna också - onödigt kanske, men, det kan ju vara bra med lite muskler i ett läge när allting rasar.

Nu tänker jag att jag inte ska ta ut saker i förskott, så, om det är någon som har tråkigt under Kristi Himmelsfärds-helgen och som har lust att äta lite pizza och kladdkaka så tycker jag ni ska säga till, då får ni nämligen gärna hjälpa till med flytten. Har du/ni dragkrok på bilen är det ännu bättre, då kan vi nämligen minska antalet vändor. Ni kanske tycker att jag är tjatig när det gäller det här med hjälpen, men man måste ju använda sig av lite marknadsföring, det tycker jag. Det skulle kunna hända att jag, istället för kladdkaka, erbjuder choklad-cupcakes med chokladfrosting. Jag gjorde ju det till nyår och jag säger eder - de gick inte av för hackor! Så. Come on! We like to move it, move it, we like to move it, move it!


Vad roligt det måste bli för rymdmänniskorna som kanske läser det här, om liksom själva alla ettor och nollor och koder och allt finns kvar i sajberspäjs, "de fokuserar verkligen på märkliga saker" skulle de (ni) nog säga till varandra. Till er vill jag bara säga: Live long and prosper.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar