söndag 15 maj 2011

Minsann

Jojo, vi har bokat hotell i Atlantic City. Relativt billigt tycker jag. Såklart har jag ingen aning, men när man tittar på bilderna så ser det ju helt absurt ut. Eller, absurt och absurt, men det känns väldigt osvenskt - guld och marmor. Jag hoppas såklart på att vi ska vinna tillbaka alla pengar vi lagt ut på den här resan. Gissningsvis kommer vi inte att göra det, men det ska ändå bli en väldigt rolig upplevelse! En annan sak jag hoppas är att det ska vara som i SATC, nämligen gratis drinkar. Då tjänar man ju några kronor ändå (eller som pappa Rudolf säger "ta lax, det är dyrt - ehh, jag menar GOTT").

1 kommentar:

  1. Hej Åsa och Peter,

    Jag heter Melina och jobbar för Hotels.com. Vi såg ert inlägg och vill bara önska er en trevlig resa (och vi håller tummarna för att ni vinner pengarna tillbaka ;-) )!

    Med vänliga hälsningar,

    Melina

    Facebook: www.facebook.com/hotelsdotcomse
    Twitter: www.twitter.com/hotelsdotcomse

    SvaraRadera