onsdag 4 maj 2011

WOW!!

Jag har lyckats förändra bloggen lite - kul, eller hur?!? Det fanns lite nya möjligheter nu jämfört med sist när jag pillade med det. Sånt är roligt att upptäcka! För att fira detta ska jag nu slänga in lite bilder från denna vår:

Min nya pärla: Bettan!

Före..

 ..efter - nackdelen med efter är att man tydligt ser bristen på tanke när vi slängde ut lökarna..

Före..

 ..efter. Välkomna att slänga i era barn nu när vi fortfarande bor här. Om en månad är det försent!


 Flisan är en finfin akrobat!

 Trädgårdstomten Urban (eller kanske Öööhban?)

 Nuvarande gräsklipparen - vi har ju en ganska rejäl trädgård att klippa..

 ..när vi flyttar kommer vi ha ungefär två gånger en meter gräs och då tyckte maken att den är var smidigare (jag fattade inte att det fanns så stora saxar och trodde från början att han menade en vanlig, liten, häcksax och hade svårt att förstå smidigheten i att ligga på knä och klippa).

Äggvärmarna 2011 

 (före könsbestämningen)

Flickorna

 och pojkarna!

 Den här kanske jag har visat redan, det är vinsten i min utlottning i vintras, när det var 100 dagar kvar till resan. Såhär blev den i alla fall, om ni inte sett det eller om ni glömt bort hur den såg ut!


Jag inspirerade mig själv till att måla en liten tavla på temat också..


Projekt från "använd det du har-utmaningen" som jag såklart inte hittade en färdig bild av. Jag återkommer med det (om jag inte glömmer bort det). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar