måndag 23 maj 2011

Jag begriper't inte

Igen och igen och igen återkommer jag till ämnet, men, hur i h-te kan tiden gå så fort?? Vad är felet? Uäh. Jag får lite ångest. Eller rättare sagt, min hjärna är så uppvarvad att min ångest ökar lavinartat och jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt det (visst kan jag trycka i mig en massa piller, men det är ju ingen lösning i längden). Tur att jag har tid hos prattanten i morgon (fast det känns som om jag inte har den tiden). Helst vill jag bara lägga mig ner och gömma mig i en och en halv vecka eller så, då är allt antingen överflyttat eller på väg att överflyttas. Därefter är det ju en vecka av lugn (alltså förberedelser inför resan - sådär lugnt) innan det bär av igen. När vi väl kommer till New York är vi väl helt slut och sover hela första veckan.. Jag längtar faktiskt sjukt mycket efter den där tröttheten som blir när man är jet-laggad. Man sover så grymt bra! Lägg därtill några Reese's, pretzels, Starbuck's islatte och Diet Dr Pepper. Antagligen kommer jag vara rätt nöjd.

Nu är det alltså bara att hoppas att det 1/ kommer en ängel från ovan som packar, flyttar och städar åt oss, samt 2/ askmolnet lugnar ner sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar