måndag 9 maj 2011

Trökigt

Jag tycker jag har farit runt som en galning idag. Peter till jobbet, hem igen, till Eksjö, hem från Eksjö, vänta, hämta Peter på jobbet, hem igen, åka till träningen - lapp på dörren meddelar att träningen är inställd!! Således: hem igen. KUL. Verkligen. Jag ska inte klaga, jag vet, men jag är helt slagen nu känner jag. Ett tag tänkte jag att en promenad vore ett trevligt alternativ, men alltså, jag är för trött. I morgon kommer tjatbollen men som tur är så ska jag följa med en vän till Norrköping och köpa en barnvagn (till hennes kommande) så tjatet blir inte så långt. Såklart innebär det dock att jag måste susa in med Peter till stan när han börjar jobba och sen tillbaka och tillbaka till Tranås igen, men ändå..


Sa jag att jag tycker det ska bli oliiiiidligt skönt att flytta??

1 kommentar:

  1. Kan tro att du längtar efter flytt, hade gärna flyttat jag med efter att för andra gången åkt ihop med ett par grannar som retar sig på allt å alla :-/ Helt oresonliga, tur att alla andra grannar står på vår sida iaf... KRAM!

    SvaraRadera