torsdag 23 september 2010

...265...

Jag tycker ni är lite dåliga på att komma med bra namnförslag!

Idag har det hänt en spännande sak. Jag har fått en "du har ett paket att hämta"-lapp som jag inte vet vad det är för något! Det är från Telia, så jag hoppas på att jag ska få en ny och snygg telefon, men jag tror det är något annat, fast, som ni förstår har jag ju inte beställt något. Jag har ett paket till att hämta, men det vet jag ju vad det innehåller, så det är inte lika spännande..

Gårdagens bröllopsdagsmiddag spenderades på Biz i Tranås, det var ett mysigt litet hak. Förrätten (toast Skagen) var gudomlig, färska räkor i en härlig blandning. Varmrätt var kalvytterfilé där såsen, svampen och potatis- och svartrotskakan var snäppet vassare än själva köttet som var väldigt segt och mer well done än medium. Efterrätten så, en passionfruktsmousse med bärsås och vita choklad flingor - också väldigt god, inte så söt utan frisk och lite syrlig. På det hela taget var vi mycket belåtna. Och väldigt mätta. Men, det är smällar man får ta när man är gift och har bröllopsdag.

På återhörande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar