lördag 4 september 2010

...284...

Dagens inlägg är det 90:nde. Det ska fru Nyberg fira med att åka till Tranås och traska in på apotekt. Jorå. Stora grejer på G som ni märker..

En annan sak som jag ska göra grundar sig på ett tydligt faktum: Jag har verkligen inga långärmade överdelar i min garderob!! Jag ser min makes långa rad av skjortor och mer skjortor - sen ser jag min rad med klänningar, klänningar, två linnen och ja, det är det liksom. Jag har såklart vanliga linnen och jag har koftor av olika slag - men - handen på hjärtat, hur roligt är det när man ska gå ut och käka middag med sina vänner? Eller för den delen, gå ut och ta en öl och vara tvungen att släpa på en kofta och en jacka? Bestört över min garderobsbrist är vad jag är! Hur blev det såhär, det är vad jag undrar? Tranås är förvisso inte klädaffärernas Mecka, men det borde ju finnas ETT långärmat plagg, det är ju för bövelen höst!








Men jag har i alla fall snygga skor.

1 kommentar: