fredag 17 september 2010

...271...

Jag hoppas verkligen att jag räknar rätt vad gäller dagarna. Hoppas. Tänk vad ledsen man skulle bli om det helt plötsligt visar sig att jag räknat fel och det egentligen ska vara tio dagar till? Då får jag sitta där på Arlanda och se på flyg som lyfter och landar och sova på en mjuk och varm bänk med väskan som huvudkudde (jag har gjort det en gång, men det var bara en natt). Surt.

Idag har jag bestämt mig för att det ska bli en hemmadag. Jorå. Jag ska bara syssla med prylar i hemmet (t.ex. sitta vid datorn). OCH jag ska dessutom vila, fast jag sov länge. Hur det ska fungera vet jag inte än, men jag ska ändå försöka genomföra det.

Jag vet inte om ni läst ketchupmammans blogg förut i ert liv, men den är verkligen jätterolig! En del kanske hänger sig på ordet mamma, men det - mina vänner - ska ni inte alls göra. Jag har inga barn, jag planerar inga barn men den är hysteriskt kul nästan jämt! Jag säger detta för att ni 1/ska gå in på bloggen och läsa den, för annars kommer ni ha så mycket tråkigare, och 2/ska rösta på henne i Veckorevyns Blog Awards där hon är, kan man säga, en riktig outsider! (Plus - hon tycker det är lite jobbigt att be läsarna rösta, så därför vidarebefordrar jag det också).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar