söndag 5 september 2010

muähhähhähähää

Igår var det en sådär ganska bra dag. (Nåja, jag höll på att få bryt när jag var på apoteket och det var jättelång kö och alla stod och pratade om sin semester med apotekspersonalen så jag blev skitstressad). Men, en kväll i goda vänners lag var bra bot. Jag fick också den äran att testa alkoholfritt vin, både vitt och rött (det var jag som körde nämligen) och insåg att jo, alkoholen gör visst skillnad på smaken. Vi var på en härlig skotsk pub (Pipes of Scotland) som jag trivdes bra på, de hade en miljon sorters öl (och whiskey, men vem bryr sig om whiskey?) så det ska bli roligt att tuta dit en gång när jag inte kör!

Nåväl. Dagen idag har jag varit så trött. Jag orkade inte vakna eller gå upp och jag drömde hemska drömmar. Det var jobbigt. Nu är jag slut. Jag är ledsen och bara blöööö. Peter tittar anklagande på mig när han går förbi med dammsugaren (eller ja, jag vet ju att han inte gör det egentligen, men jag lägger väl mina egna bilder av mig själv på honom och så blir det som det blir).

Idag är det dagen för mitt favorituttryck: helvetesjävlaförbannadeskit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar