onsdag 15 september 2010

...273...

Idag: HYPERstressad. Inombords. Natten: Jag drömde om allting jag har idéer om att göra. Nu: Har jag inte gjort någonting, mer än att gå upp (jag var så trött efter nattens stress) och käka frulle. Nu har jag tänkt att jag ska diska, lassa in ett ton ved (eller i alla fall så det räcker till en eldning) och sen ska jag gå ut på en promenad också. Phew. Sen måste jag ju vila efter det. Moahh - jag har ju massor av idéer om vad jag vill göra. Men. Pyssel räknas väl inte till saker man uträttar - t.ex. om jag sitter i soffan och broderar/stickar/virkar? Det kan det ju verkligen inte göra.... Jag sitter ju still!!

Okej. Jag vet att just den där "tre"-regeln är bra för att jag inte ska göra för mycket och sjunka ner just i djupet igen, men vad fasen, jag blir ju lika stressad av att inte göra något, så då kanske det är bättre att göra någonting? (Nej, jag vet, det finns en poäng i att göra allting lagom, men det är ju inte lagom att bara göra tre saker? Eller?)





Var det någon som sa sjukdomsinsikt?

1 kommentar:

  1. Haha kul att du tycker jag är charmig som gäspar.. fattar inte att jag är så trött. Kul att du gillar att jag videobloggar. Då kanske det blir att man fortsätter med det.

    Jaså drömt om mig?? Det var inte illa...:-D

    SvaraRadera