onsdag 8 september 2010

...280...

Ja. Egentligen tänkte jag skriva någonting som var smart och liksom lite fränt. Nu har jag inte en aning om vad det skulle vara..

För att bara tala om hur det gick med bilkörandet under slutet av gårdagen kan jag säga att jag fick backa runt ett gathörn och smidigt göra en liten fickparkering (eller ja, en halv, eller kanske väldigt liten - bara köra in framför en bil). På väg hem så var det återigen kossor på vägen, de såg mest förvånade ut.

Samtalet gick bra, vi kom överens om att jag ska lägga in en timmes vila mitt på dagen. Speciellt nu när jag är så speedad. Jag lånade två ljudböcker på biblioteket igår, så nu kan jag lyssna på dem under min vila, det kan vara sövande. Vi kom också överens om att ett lite dagsschema var en bra idé, men inte med för många saker, på sin höjd tre. Utöver det att satsa på att få in rutiner på dagarna, t.ex. en promenad. När det fungerar så kan man börja fundera på andra saker..

Fortfarande vet jag inte hur det ska bli med julgranen. Men jag vet att vi har en spark ute i skräphögen, så jag kan i alla fall göra ett fint arrangemang där. Den ren jag ska tillverka kan kanske tjäna som draghjälp.

1 kommentar:

  1. struktur kan nog vara bra.
    Å vilken lycka att hitta en spark att göra fint med :-D

    SvaraRadera