söndag 26 september 2010

Va??

Jag har ju hört lite överallt om programmet "Kungarna av Tylösand". För att bilda mig en uppfattning så var jag ju tvungen att se ett avsnitt - så det har jag gjort nu. Ärligt. Vad är det för skit?? Alltså. Nej. Jag begriper inte. Vad är liksom poängen? Att se ett program där "coola" människor festar loss känns liksom, sådär.. Och vad är det för ord de använder? Skägg? Vad betyder det? (Jo, jag vet vad ett skägg är, min man har ju det, men i de sammanhangen de använder det betyder det inte skägg i den meningen). Och framförallt, det viktigaste: Vad säger deras föräldrar???

1 kommentar:

  1. nu har även jag gett det en chans.. brukar ju kolla på jersey shore emellanåt - och tillomed gilla det på något konstigt sätt. men efter tylösand lägger jag mig och känner mig mest uppgiven. knappt, om nog inte alls, ens äckelförtjust eller nyfiken. jag quotar dig; vad säger föräldrarna?

    och min spontana tanke är att skägg betyder typ bråk, eller att mucka bråk, eller åtminstone att det är nån sorts problem..

    hm.

    SvaraRadera